Sunday, January 10, 2010

Tugasan ISL1 : Komen.

Assalamualaikum dan salam perpaduan semua pelajar saya yang disayangi.

Pertama sekali saya ucapkan terima kasih kerana telah mendaftar dalam follower blog ini.

Tugasan ISL ni dah lama diberi kepada pelajar. Dah ulang banyak kali pun tapi masih tak ambil serius.


Tahniah kepada yang menghantar!
Walaupun begitu, kualiti kerja tidak menepati kepada ISL itu sendiri. Saya tak suruh copy bahan dan hantar. Saya kata save file tu dalam folder sendiri. Alamat bagi kat saya (alamat web, bukan alamat rumah). Kemudian buat penulisan sendiri. Penulisan dan alamat rujukan saya nak baca. Pastikan alamat lengkap, bukan seperti http://www.wikipedia.com.

Sila duduk dan renungkan,
apa itu ISL?
apa kehendak ISL?
apa pengisian ISL?

Sila rujuk ISL ni KLIK SINI
Nilaikan tugasan anda...
Di mana nilai anda?

No comments:

Post a Comment